Länkar till t.ex. SRS och standarden (det som finns på hemsidan) skulle vara najs (kan pilla in det själv sen om ingen hinner före).
Det bästa skulle vara om man i varje färg/teckning klistrade in SRS standard direkt där. Men hur går man tillväga med det? Behöver man SRS tillåtelse eller räcker det med att skriva källan? Vem i SRS vänder man sig till om man behöver tillåtelse?
Tänkte bara fråga en sak, sidan om färger och teckningar tycker jag är väldigt bra sammanfattat. Men varken burmese eller russian blue agouti finns med i SRS standard färger, varför står dom med här?
/Loo
Jag vet inte varför de är ditskrivna, men r8wiki har ju ingen direkt koppling till SRS så det är ju inte så självklart att vi bara ska beskriva de färger som finns i SRS standard. Däremot skulle man ju kunna tänka sig en markering av de som finns i standard, så det syns. Kanske bara peta dit ett (S) för de som är med i standard?
Nej förstår att r8wiki inte har nån direkt koppling till SRS, men vart bara fundersam efter som själva texten hänvisade till SRS och menar på att det är lättast om man ska gå efter dom, så då vart jag lite fundersam om dom var standard färger eller om dom bara var dit skrivna ändå. Lär mig fortfarande så tänkte att någon kanske visste nått annat som jag inte förståt mig på en. =)